.

wtorek, 23 września 2014

Zarabianie przez internet poradnik - programy partnerskie


Właśnie przed chwilą wróciłem z długiego spaceru, włączyłem telewizor i doszedłem do wniosku, że jest to zwykła strata czasu, więc też w myśl tego postanowiłem zrobić coś pożytecznego i napisać artykuł a mianowicie kilka mini poradników jak zarabiać przez internet (każdy kolejny co kilka dni), w szczególnym nacisku dla tych osób, które chcą zacząć generować pieniądze poprzez internet i nie posiadają większego doświadczenia, ale także na pewno znajdą się uwagi warte dla osób, które już mają na swoim koncie bankowym nie jedną prowizję zarobioną w internecie. Oczywiście już w tym miejscu zachęcam Was wszystkich do aktywnego udzielania się w komentarzach, a także dzielenia się swoimi poglądami na temat zarabiania przez internet. 

Tak na prawdę na tym etapie artykułu, mógłbym jeszcze napisać wiele zdań dotyczących zarabiania przez internet na programach partnerskich, natomiast skupię się, aby ten artykuł akurat był konkretny, mający pomóc zarabiać przez internet nawet tym osobom, które są kompletnie zielone, a mimo wszystko chciałyby pracując w domu zarobić chociażby kilka złotych.

Istnieje wiele programów partnerskich, natomiast ja Ci przedstawię ten, który w mojej opinii pozwoli zarobić konkretne pieniądze, oczywiście nic nie ma za darmo i efekt jaki osiągniesz zależy wyłącznie od Ciebie i od tego jak jesteś ambitny i pomysłowy.

Po pierwsze 

Rozpoczynamy od założenia konta w  klikając w ten  dzięki czemu zostaniesz przekierowany do specjalnego formularza rejestracyjnego. Następnie należy wypełnić wszystkie pola podając prawidłowe dane, w momencie kiedy już to zrobimy należy potwierdzić nasze konto poprzez e-mail, w momencie zatwierdzenia stajemy się pełnoprawnymi uczestnikami programu partnerskiego. Oczywiście po rejestracji dołączysz do mojego 2 poziomu, co to znaczy ? Jest to lista osób, które dołączyła właśnie dzięki mojemu poleceniu, przez co będę otrzymywał dodatkowe prowizje. Oboje na tym nie tracimy a wręcz zyskamy ja ewentualnie dodatkowy zarobek, a Ty możliwość uczestniczenia w tym pp. Dodatkowo jeśli dołączasz z mojego polecenia i aktywnie chcesz uczestniczyć w tym programie partnerskim możesz liczyć na moje otwarte porady nie stanowi to dla mnie większego problemu. 

Po drugie 

Na etapie kiedy już masz konto w polecanym przeze mnie programie partnerskim, należy wybrać produkt/usługę, którą chciałbyś/chciałabyś promować, kiedy już to masz to nie pozostaje nic innego jak wybrać formę promocji. Istnieje wiele technik na promowanie programu partnerskiego między innymi wszelkiego rodzaju fora dyskusyjne, portale gdzie można umieszczać materiały wideo, bezpośrednia sprzedaż, czy też blogi, bądź strony o których napiszę kilka słów. 

Założenie darmowego bloga jest bardzo proste i nic nie kosztuje, istnieje wiele serwisów, które oferują założenie bloga, natomiast ja Ci polecam Bloggera, który w mojej opinii jest właśnie tym numerem jeden. Pamiętaj, aby nazwa bloga była powiązana z tematyką o której będziesz pisać ułatwi Ci uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarce Google. Kiedy już zdecydujesz się na promowanie CIP na blogu, to pamiętaj, aby były one wykonane jak najlepiej, zaznaczę, że umieszczenie samych bannerów na stronie bez treści, która nie ma większego sensu, na pewno nie spowoduje, że zaczniesz zarabiać przez internet. 

Ponadto warto pamiętać, że: 

Założenie bloga nic nas nie kosztuje, ponieważ bloga jest własnością firmy w której go założyliśmy i w każdej chwili może zostać usunięty bez podania przyczyny, między innymi złe pozycjonowanie, bądź też nieodpowiednie treści na blogu. Dlatego zalecam, aby każdy artykuł, który piszemy zapisywać u siebie na komputerze, aby nie stracić później całkowicie treści. Alternatywnym rozwiązaniem wydaje się stworzenie własnej strony internetowej kupując hosting, a także domenę nie jest to zbyt wielki wydatek, a gwarancja własności i tego, iż będziemy non stop w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz