.

niedziela, 28 grudnia 2014

Program partnerski z wysokimi prowizjami


W swoim życiu spotkałem wiele rodzajów programów partnerskich, wiele z nich niestety okazało się zupełnym niewypałem nie tylko z mojej strony, ale także jeśli chodzi o całą funkcjonalność danego programu partnerskiego, dlatego też w chwili obecnej kiedy decyduje się dołączyć do jakiegokolwiek programu partnerskiego staram się zebrać o nim jak najwięcej informacji, które potwierdzą, że warto się zarejestrować i rozpocząć promocję. 

Od kilku miesięcy analizowałem programy partnerskie działające w Polsce, ale także za granicą z branży zdrowia i urody i ostatecznie najlepszym z nich okazał się NutriProfits, który jak zauważyłem zdecydowanie poszerzył swoją ofertę, a co za tym idzie daje więcej możliwości jeżeli chodzi o generowanie sprzedaży.


NutriProfits jest to program partnerski przeznaczony dla każdego bez względu na to jakie posiadasz doświadczenie. Dołączenie do niego jest całkowicie darmowe, już w momencie rejestracji widać gołym okiem jakie są zasady otrzymywania prowizji, a także gdzie warto się promować, zgarniając przy tym prowizję z każdej sprzedaży 20-40 % w zależności od produktu, który promujemy.

Dowiedz się dlaczego warto promować Nutriprofits 

Głównymi zaletami programu partnerskiego Nutriprofits moim zdaniem są: 

- Przejrzyste zasady współpracy, a także bardzo klarowny regulamin, 
- Prosty sposób rejestracji, - Wysokie prowizje z każdej sprzedaży, 
- Możliwość budowania dochodu pasywnego poprzez zachęcanie klientów do powrotu i kolejnego zakupu, dzięki czemu otrzymasz kolejne 10-15% za powrót danego klienta, bez względu na to czy za drugim razem dokonywał zakupu na Twojej stronie czy też nie, to i tak dodatkowa prowizja zostanie przyznana Tobie. 
- Świetne strony sprzedażowe konkretnych produktów, a także drogerie internetowe, przez co zasięg zdobywania potencjalnych klientów jest ogromny. 
- I co najważniejsze jasny system realizowania wypłat. W momencie osiągnięcia progu w chwili obecnej jest to 400 zł, automatycznie do 15 dnia kolejnego miesiąca pieniądze zostaną wysłane na Twoje konto bankowe. 

Dlatego też jeśli chcesz zarabiać systematycznie pieniądze przez internet, dołącz już teraz do programu partnerskiego NUTRIPROFITS, klikając w link poniżej. 

 

INTERESUJĄCY PROGRAM PARTNERSKI, CHCĘ DOŁĄCZYĆ (KLIKNIJ)


Dodatkowo warto zaznaczyć, że od kilku miesięcy jest możliwość intensywnego promowania samego programu partnerskiego, dlatego też warto jest tym się zainteresować, ponieważ Nutriprofits gwarantuje, aż 200 zł za każdą poleconą osobę, zapowiada się rewelacyjnie ? Oczywiście, że tak, natomiast jest pewien haczyk, na który warto zwrócić uwagę, a mianowicie 200 zł za każdego partnera jest wypłacane w momencie kiedy zrealizuje on swoją pierwszą wypłatę. 

Mimo wszystko uważam, że chcąc budować stały dochód poprzez internet, warto zdecydować się na promowanie z dwóch stron, a mianowicie poprzez sprzedaż wybranych produktów, a także promocję samego programu partnerskiego.

Program partnerski Nutriprofits to marka sama w sobie biorąc pod uwagę fakt, że często jej produkty były opisywane w licznych artykułach na takich portalach jak wirtualna polska, czy gala, zresztą możecie to zobaczyć pod linkiem. Więc jeśli myślicie o tym, aby pracować w domu to zdecydowanie z tym programem partnerskim.


Ps. Jeśli dołączysz do programu partnerskiego, a nie posiadasz żadnego doświadczenia zawsze możesz liczyć na wszelkiego rodzaju rady z mojej strony wystarczy, że skontaktujesz się zemną poprzez komentarz.

16 komentarzy:

  1. Działam w nim już dłuższy czas zanim się tak rozwinął i przyznam, że jest to moje główne źródło dochodu, dlatego też polecam.

    Choć przyznam, że jak zaczynałem to cienko to wyglądało praktycznie żadnej sprzedaży, ale w przeciągu kilku miesięcy nauczyłem się robić bardzo ciekawe strony sprzedażowe w efekcie odbiło się to na zarobkach i teraz co miesiąc zarabiam z tym pp. pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre programy partnerskie są warte polecenia, czasem warto korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie nie korzystam z programów partnerskich, ale może w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa opcja aby sobie dorobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. odp na loleki100@interia.pl. mam problem

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesowałem się tym programem i faktycznie warty jest uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też próbuje od kilku dni narazie lipa zobaczymy uważam, że nikt tego nie kupi za drobie te produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z Tobą - promuje produkty z oferty i kilka stówek miesięcznie można zarobić ;)

      PS. Jeżeli będzie taka potrzeba będę mógł wrzucić screen potwierdzający, że da się zarobić w tym pp i to bardzo fajną kasę.

      Usuń
  8. Programów partnerskich jest mnóstwo i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Aby zarabiać w ten sposób trzeba poświęcić trochę czasu, ale warto się tym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś próbowałem sowich sił w podobnym programie. Zarobić parę groszy faktycznie dało się, ale nie wiele więcej. Nie odradzam bo faktycznie jak nie macie co zrobić z czasem to się przyłączcie. Ja teraz wziąłem się za inwestowanie. Inwestowanie w złoto. Jest to w miarę stabilna ALE długofalowa inwestycja. Nie inwestuje w monety ale w złoto w sztabach. Liczę ze na zlocie nie da się tak efektownie stracić jak na akcjach. Kupiłem ostanio kolejna sztabkę, Może to na razie niewiele ale nie od razu Rzym zbudowano. W nieruchomości nie mogę wejść z tym kapitałem. Tym razem mam złoto próby złoto próby Au 999,9 i liczę na zysk w przeciągu roku do trzech lat. Pozdrawiam, fajny blog, zajrzę tu od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydawało mi się niemożliwe znalezienie jakiegoś porządnego programu partnerskiego, a tu niespodzianka ;) Przeglądam ich stronę i poważnie się zastanawiam na zaczęciem współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę się do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Działam w tym programie i na prawdę jest to świetny program partnerski, zarobiłem juz bardzo ładną sumkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry program. Mają dużo ciekawych produktów, których nie ma konkurencja i ciągle się rozwijają. Wysokie zarobki typu 10k/mc są jak najbardziej realne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna opcja :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Leo. Jest dużo programów i każdy kto szuka znajdzie program najbardziej odpowiadający jego oczekiwaniom.

    OdpowiedzUsuń