.

sobota, 26 lipca 2014

Rzeczywiste zarabianie przez internet

W tym artykule chciałbym zwrócić uwagę na istotny temat zarabiania przez internet, a mianowicie na wielu forach dyskusyjnych można przeczytać zapytania "ile mogę zarobić przez internet" i szczerze Ci odpowiem nie wiem...bo tak na prawdę wszystko zależy od Ciebie i Twoich chęci, a także wiedzy, którą już posiadasz. Dlatego też zachęcam do przeczytania całego artykułu, w którym zwrócę uwagę w szczególności na okres kiedy ja zaczynałem zarabiać w internecie. 


Mogę śmiało powiedzieć, że od początku swojej pracy przez internet zarabiałem pierwsze pieniądze, choć przyznam, że nie były to zbyt wielkie kwoty, natomiast to nie miało większego znaczenia, biorąc pod uwagę fakt, iż po dość krótkim czasie pojawiły się efekty mojej pracy przy tworzeniu blogów. Będąc osobą zupełnie nie doświadczoną szukałem różnego rodzaju rozwiązań, ale zdecydowałem się poprzez opinie bardziej doświadczonych osób umieszczać na swoim blogu reklamy Google Adsense, które przy choć minimalnym ruchu na blogu pozwolą zarobić dodatkowe pieniądze, zaznaczę tu, że na swoją pierwszą wypłatę z reklam kontekstowych czekałem 3-4 miesiące, ale było warto, ponieważ wtedy też dostałem dodatkową motywację do dzielenia się wiedzą w tematyce, która mnie interesuje, a efektem ubocznym tego jest dodatkowy zarobek. Kolejnym krokiem na jaki postawiłem były programy partnerskie, które przy dobrej promocji na prawdę mogą generować solidny zarobek. 

Istotne jest, aby dbać o regularne i systematyczne prowadzenie bloga, a ponadto o jego pozycjonowanie, ponieważ rzeczą naturalną jest, że im wyżej znajdujesz się w wyszukiwarce Google tym automatycznie masz większy ruch na blogach, a co za tym idzie masz większą szanse na zarobienie pieniędzy przez internet.

Ok, ale wracając do odpowiedzi na pytanie w tytule ile rzeczywiście można zarobić w internecie dopiero zaczynając ? Odpowiem szczerze - ZERO, bądź grosze, które nie zostaną nam wypłacone do momentu osiągnięcia progu wypłat. Natomiast nie jest to powodem do zrażania się, ponieważ z własnego doświadczenia wiem, że regularna praca prędzej czy później spowoduje, ze nasz zarobek w internecie będzie się zwiększał. Co więcej jestem o tym przekonany w 100% osobiście z takim nastawieniem już po roku udało mi się dojść do takiego etapu, gdzie bez problemu realizowałem co miesiąc wypłaty kwot 4 -cyforowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz